top of page
חיפוש

טיפים ודגשים ליום החתונה


יום החתונה הולך ומתקרב, וישנן מספר דברים שכדאי לך לדעת מה כדאי לעשות וממה רצוי להימנע..

תזונה נכונה ושתייה מרובה ייקנו לפנייך מראה קורן ובריא

אז נכון לפני כל הקרמים וטיפולי הפנים, הכי חשוב מה אנחנו מכניסים לגוף, אוקיי.. אני מבינה שעכשיו את בטח אומרת " מה, אני יוותר על הקפה שלי? אין מצב!", אז אני לא אומרת לוותר על מנת הקפאין שלך אלא להוסיף לפחות 2 ליטר מים ביום, שימי בקבוק מלא לידך ובמהלך היום לגמי ממנו כל פעם עד שיגמר, ובנוסף למים וותרי על המזונות עתירי שומן לפחות בחודשים לפני החתונה

.

הימנעי מטיפול פנים או פילינג לפחות שבועיים לפני יום האירוע אם מעולם לא עשית טיפול פנים שכולל הוצאת קומודונים או בשמם האחר "שחורים", אז קבעי את הטיפול פנים מוקדם ככל האפשר מכיוון שאינך יודעת איך יגיב עורך לטיפול, במידה וכבר עשית בעבר טיפול כזה, אז קבעי את הטיפול האחרון לא פחות משבועיים לפני יום החתונה, מכיוון שלפעמים כתוצאה מהטיפול, ישנן נשים שחוות הגלדה של הפצעים, קילופים בעור, אדמומיות וכו', לכן לא מומלץ לקחת סיכונים מיותרים צמוד לתאריך האירוע.

הימנעי מהסרת שיער בחוט או שעווה לפחות שלושה ימים לפני יום האירוע. כשמסירים שיער מהפנים בחוט או בשעווה, מסירים גם תאי עור מהשכבה החיצונית וכתוצאה מזה ישנן נשים שמייק אפ אינו מצליח להתקבע באותם אזורים.

אל תשכחי לצחצח שיניים לפני שאת מתחילה להתאפר רצוי לצחצח שיניים כדי להמנע מתמונות מביכות עם שאריות מארוחת הצהריים

הימנעי משיזוף שבוע עד שבועיים לפני האירוע בימי הקיץ יש נטייה של כלות להשתזף כדי "לקבל צבע", אבל לא מומלץ מכיוון שיכולים לקבל כווית שמש ואת לא רוצה להגיע לחתונה שלך אדומה כמו עגבניה, וגם יש קילופים שלא מחמיאים כלל לשמלת הכלה, וגם כאן ישנה אפשרות גדולה שבגלל שהעור מאוד חם ושרוף מהשמש המייק אפ לא יתפס היטב על העור.

לבשי חולצה מכופתרת או בעלת פתח רחב רצוי ללבוש חולצה שניתן להסיר אותה בקלות, על מנת שתוכלי להסירה מבלי לפגוע באיפור או בתסרוקת. כמו כן חשוב לבחור בגד שמצטלם טוב מכיוון שאת הולכת להיות מלווה בצלמים למשך כל היום.

הצטיידי בגלוס שקוף או בשפתון רצוי להחזיק בתיק קטן גלוס שקוף או שפתון,על מנת לרענן את השפתון במהלך הערב.

הצטיידי בטישו מומלץ לשים טישו בכיס החתן, למקרה של דמעות התרגשות או זיעה

הימנעי משתיית אלכוהול יום לפני החתונה

מומלץ להימנע משתיית אלכוהול ערב לפני החתונה כדי להימנע מנפיחות בפנים ובעיניים בפרט

.

הימנעי מאכילת מזונות "כבדים" ערב לפני החתונה

על מנת לקבל שנת יופי כמו שצריך, הגוף חייב לנוח ולמלא מצברים, וכאשר מערכת העיכול עסוקה כל הלילה בפירוק החומרים בקיבה את לא מקבלת שנת שנת היופי שלך

.

רצוי ללכת לישון מוקדם ערב לפני החתונה

למרות ההתרגשות והתכנונים הרבים, מומלץ ללכת לישון בשעה סבירה על מנת שתקומי רעננה ועירנית כי יש יום ארוך לפנייך

.

בחרי אנשים שישרו עלייך רוגע וביטחון מכיוון שיום החתונה הוא יום מלחיץ ומרגש, הקפידי לבחור מסביבך אנשים שאת סומכת עליהם, שישרו אוירה קלילה ורגועה.

והכי חשוב, תיהני ! זה היום שלך


69 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page